Friday, February 12, 2010

بیانیه شماره 6 مدرسین و طلاب قم و نجف

اگر دین ندارید در دنیای خود آزاد مرد باشید...

بيانيه شماره 6 مدرسین و طلاب قم و نجف (متقن)
بسمه تعالی
سید الشهدا (ع): ان لم یکن لکم دینا فکونوا احرارا فی دنیاکم (اگر دین ندارید در دنیای خود آزاد مرد باشید)
ملت غیور، آزاد اندیش و همیشه در صحنه ایران!
سلام و درود بی کران پروردگار بر شما باد.
امروز بیست و دوم بهمن 1388 شمسی، شاهد پیروزی بزرگی بودیم. پیروزی عظیم ملت بر حکومت خودکامه ایران. حضور پر شورمان در خیابان های ایران عزیز با حفظ همبستگی، تدبیر و شخصیت صلح جوی، بزرگ ترین دست آورد و بهترین پیروزی در راه مبارزه با حکومت تحجر بود.
در این مقال متواضعانه و با خلوص کامل، از حضور پر شور همراه با حفظ شخصیت والای متحد و صلح جویتان تشکر و قدردانی می کنیم. شما با حضورتان مصداق بارز حدیث شریف منسوب به حضرت ختمی مرتبت، رسول اکرم (صلی الله علیه و آله وسلم) بودید که فرمود: (الملک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم). شما به جهانیان و تاریخ نشان دادید که ترساندن مردم و امنیتی کردن فضای جامعه، مردم ایران را از انجام تکلیف ملی و شرعی خود باز نخواهد داشت.
امروز تاریخ شاهد وحشی گری ها و ضرب و شتم های عجیب جیره خواران رهبری بود. امروز حمله وحشیانه حکومت ظلم به روحانی مبارز و آزاده حضرت حجت الاسلام و المسلمین شیخ مهدی کروبی و عمل وحشیانه ضرب و شتم یک بانوی بی پناه، محقق، ارزشمند و روشنفکر ایرانی، دکتر زهرا رهنورد همسر مهندس میر حسین موسوی، که عمر خود را به تحصیل علم و تحقیق گذرانده است ما را به یاد جمله معروف سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام می اندازد که به لشکریان کوفه فرمود: (اگر دین ندارید لااقل در دنیای خود آزاد مرد باشید). این حرکت غیر اسلامی خود بار دیگر سندی است بر این وحشی گری ها و سندی دیگر بر رد اسلامیت و انسانیت این نظام است. در کجای اسلام، شرع و انسانیت ضرب و شتم بانوان آزاد است؟
بانوان آزاد ایرانی حضور محکم خود را با ندا آغاز کردند و ندا نماد شهدای زن جنبش شد. امروز شهید لیلا زارعی ندایی دیگر است و ما به نوبه خود شهادت ندای جدیدمان، شهید لیلا زارعی را به خانواده آن شهید، حضرت ولی عصر، مراجع مستقل تقلید و تمامی ایرانیان آزاد و آزادی خواه تسلیت عرض می نماییم.
ما مدرسین و طلاب حوزه های علمیه قم و نجف (متقن) بدینوسیله ضرب و شتم و وحشی گری های امروز حکومت را به شدت محکوم می کنیم و به حکومت خودکامه و رژیم ولایت فقیه هشدار می دهیم که این اعمال نه تنها مردم را از حرکت باز نمی دارد بلکه هر روز بیشتر از دیروز برای حضور ترغیب می کند. ما با صراحت لهجه و قاطعیت اعلام می داریم که اگر واقعا آزاد مرد هستید با بانوان ما را رها کنید و اگر می توانید با مردان ما مبارزه کنید.
و من الله التوفیق
مدرسین و طلاب قم و نجف (متقن)

2 comments:

Mojtaba said...

سلام
روز 22 بهمن مطمئن شدم که جنبش سبز به پیروزی نزدیکتر از آنچیزی است که فکر می کند.
جنبش سبز عمیق تر، پخته تر و در درخواست خود جدی تر شده است.
ما پیروزیم

Anonymous said...

nemidonam to fekr in jereh khora che megzareh

toro be hamonaei ke esmeshono avordin beshtar mardomo hemayat konid


VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVv