Thursday, February 25, 2010

بيانيه شماره 7 مدرسین و طلاب قم و نجف (متقن) در مورد قضایای کوی دانشگاه

بسمه تعالی


مردم داغدار، خشمگین و غیور ایران!
درود و سلام پروردگار بر شما باد.

در روزهای گذشته شاهد انتشار فیلمی از وقایع رخ داده در کوی دانشگاه در تاریخ 25 خرداد 1388 بودیم. شاهد انتشار فیلم حمله وحشیانه ی نیروهای لباس شخصی (به احتمال بسیار زیاد بسیج) و نیروی انتظامی به خوابگاه دانشجویان بی دفاع و همیشه مظلوم بودیم. ورود غیر قانونی به محل امن استراحت و سکنای دانشجویان و استفاده از الفاظ رکیک در مواجهه با آنها و ضرب و شتم بی رحمانه و دستگیری غیر قانونی آنان همه و همه سندی دیگر بر جبار بودن این حکومت است.
اینان در هیچ شرایطی از هیچ گونه عمل وحشیانه بر ضد اقشار مختلف جامعه ابایی ندارند. اینان در اعمال بی شرمانه خود روی حکومت پهلوی را ، که خود با زور و ارعاب توانست پس از کودتا علیه دولت ملی دکتر مصدق، 25 سال حکومتش را استمرار بخشد، سفید کرده اند و با استفاده ابزاری از نام اسلام و برداشت بدعت جویانه از قرآن مظلوم و احادیث شریف حضرت رسول و ائمه هداة معصومین صلوات الله علیهم اجمعین، به نام دین و به نام روحانیت شیعه، که در تاریخ یاور مظلوم بوده است و خصم ظالم، هر جنایتی را مباح می دانند و در راستای حفظ نظام و حمایت از ولایت فقیه (ولایت فقیهی که در ابعاد مطلقه اش، خود نظریه ای بدعت آمیز و مجعول در تاریخ فقاهت شیعه است) اعمال زور، هتاکی و فحاشی، ضرب و شتم، غارت، تخریب، زندانی کردن و حتی قتل را لازم می دانند. این امر خلاف نص صریح قرآن و ضروریات فقه شیعه و نیز وجدان بیدار انسانی است.
حمله نیروهای تحت فرمان آقای خامنه ای به کوی دانشگاه، فقط 3 روز بعد از انتخابات صورت پذیرفت و این در حالی بود که رهبر در یکی از سخنرانی های خود با دانشجویان خودی، حمله کنندگان به کوی دانشگاه را افرادی ناشناس خواند. رهبر همگان را به بصیرت دعوت می کند، اما کسی نیازمند بصیرت است که اطلاعاتش را در باب مسائل مملکتی از روی بولتنهای دست چین شده ای که نیروهای تحت امرش برای او می آورند، می گیرد نه آنان که به جریان متکثر و آزاد اطلاعات و نیز اقشار غیر دست چین شده مردم دسترسی دارند. از این گذشته در حالی که بیش از هشت ماه از این واقعه می گذرد هنوز آمران و عاملان این جنایت محاکمه نگردیده اند و این واقعه نشان می دهد وعده رهبری در جلسه فوق الذکر که به دانشجویان اطمینان داد نظام با آمران و عاملان حمله به کوی برخورد خواهد کرد، به چه سان وعده ای توخالی و عاری از صداقت است. این در حالی است که در مواردی که حکومت دارای انگیزه بوده است در مدت کوتاهی فردی را، البته به ناحق، محاکمه کرده و بدون طی فرایند پیچیده قضایی مربوط به تجدید نظر، حتی به دار اعدام سپرده است. این وعده های تهی و این معیارهای دوگانه و این بی صداقتی های مدام، از چشم ملت حساس به ستم پوشیده نخواهد ماند.
اقدامات کاملا مغایر با دین و مغایر با انسانیت صورت گرفته از سوی این حکومت خودکامه، به حدی رسیده است که آه از نهاد هر انسان آزادی خواه، خداجوی و معتقد به روز جزای را بر می آورد.
ما مدرسین و طلاب مستقل حوزه های علمیه قم و نجف (متقن) با تمام وجود و با قلبی آکنده از غم، این گونه اعمال وحشیانه، غیر انسانی و غیر دینی حکومت ملقب به دین، ولی به واقع کاملا غیر دینی را محکوم می کنیم. آمران و عاملان این عمل قبیح را به عذرخواهی از محضر ملت شریف ایران، خانواده های داغدیدگان و قشر مظلوم دانشجو فرا می خوانیم و به توبه و انابه به درگاه باری تعالی دعوت می نماییم. از حکومت می خواهیم با آمران و عاملان برخورد کند حتی اگر لازمه آن جراحی بخشی از خود حکومت باشد. زیرا که ظلم فراموش نخواهد شد و ظالمان مصون نخواهند ماند.

مدرسین و طلاب قم و نجف (متقن)

1 comment:

Anonymous said...

روسياهان
حداقل لجن پراكني به اسم طلبه نكنيد
هر انسان داراي فكر و منطقي از شما بيزار است