Monday, February 8, 2010

درخواست محاکمه برخی چهره های خائن به اسلام و ایران

حضرت آیات عظام! مراجع تقلید شیعه دامت برکاتهم :
حاج سیدعلی سیستانی!
حاج شیخ حسین وحید خراسانی!
حاج شیخ لطف الله صافی گلپایگانی!
حاج سید عبدالکریم موسوی اردبیلی!
حاج شیخ یوسف صانعی!
حاج شیخ عبدالله جوادی آملی!
حاج شيخ اسحاق فياض!
حاج سيد محمدسعید حکیم!
دلها افسرده، خانه ها عزادار، چشمها گریان،صدای مرگ بر دیکتاتور روزها در کوچه پس کوچه های تهران و شبها بر پشت بامها بلند است. شخص منتخب خبرگان به عنوان رهبر با تمشیت غلط به علت عدم اطلاع و آگاهی کافی از وضعیت مردم و اعتماد به دوستان فریبکار خودرا در صف مقدم جنگ با مردم قرار داده وسینه به سینه آنان می جنگد.
رهبر منتخب خبرگان، اعمال زشت یک نامزد انتخاباتی را از قبیل دروغ ،فریب، خیانت در اموال ملت، تهمت زدن علنی به این و آن، توهین به نوامیس بی گناه رقیب و افترا به ارکان نظام، تایید کرده، زدن و کشتن مردم را شخصا فرمان داده و از این رهگذر، عدالت و مقبولیت خویش را از دست داده است. فقدان عدالت رهبر موجب تزلزل در مشروعیت نظام شده است.
برای حفظ اسلام و عدم فروپاشی ایران چه میتوان کرد؟
ما مدرسین و طلابی هستیم که اکثرا سلامتی خود را در جبهه جنگ ایران و عراق از دست داده ایم و جریان ظلمی که اخیرا به ملت ایران شد موجب اجتماع ما گشته است. ما نگران این همه خیانت به اسم اسلام و روحانیت هستیم و پیشنهاد مشخص که خواست ما مدرسین، طلاب و اکثر ملت ایران است به شرح زیر بیان می گردد:
شورای نگهبان قانون اساسی ره آورد خون شهیدان انقلاب اسلامی بود. نهادی بود که در روزهای پس از پیروزی، تنها نقطه اعتماد ملت ایران برای صحت انتخابات محسوب شد. ولی امروز همه می دانیم منفورترین نهاد نظام است. یعنی چیزی در کنار دادسرا و دادستان تهران قرارگرفته که به مراتب از ساواک دوران شاه، منفورتر است ،کریه ،دغل باز ،نوکر مآب، متملق ،فحاش ووووو شناخته می شود.
همه ملت ایران به خاطر دارند که تا آیت الله العظمی صافی گلپایگانی و آیت الله العظمی صانعی و مرحوم آیت الله العظمی ربانی شیرازی در میان فقیهان و امثال هادوی ها در میان حقوقدانان دراین نهاد بودند، اعتماد مردم وجود داشت و از روزی که جنتی رئیس و مختار علی الاطلاق این شورا شد و اعضای این شورا عضو رسمی قوه مجریه شدند، دیگر در واقع شورای مشروعی وجود ندارد. تخریب و ویرانی این شورا بدست افرادی انجام گرفته است که فاقد تقوای لازم و یا دانش کافی می باشند.
لذا با توجه به مراتب فوق برای بازگشت آرامش و ایجاد اطمینانمحاکمه و مجازاتافراد زیر را توسط یک هیات سه نفره از مجتهدین و حقوقدانان مورد اعتماد و احترام ملت به انتخاب مراجع تقلید شیعه خواهانیم:
1- احمد جنتی به دلایل زیر:
الف- ارتکاب افترا و توهین ،غیبت و دروغ در خطبه های نماز جمعه و یا سایر خطابه ها (موارد مشخص، به هیات قضائی که از طرف مراجع منصوب خواهند شد ارائه می گردد)
ب- خروج از بی طرفی قبل از برگزاری انتخابات و نامشروع ساختن شورای نگهبان و انتخابات و ایجاد بی اعتمادی در مردم.
ج- تصریح به اینکه «از زندانیان داریم اعتراف می گیریم»که اقرار به فسق و جنایت و مخالف نصوص صریح اسلامی است.
د- ضربه زدن به جمهوریت نظام
ه- گزارش دروغ به ملت
و- ضربه زدن به اسلام و بی اعتقاد کردن نسل جوان
2- شیخ محمد مومن و شیخ محمد یزدی (ازفقها) – الهام و عزیزی (از حقوقدانان به همان دلائل به خصوص بند ب-
3- محمد تقی مصباح یزدی به دلیل:
الف – جایگزین ساختن خلافت اسلامی به جمهوری (مدارک مثبته موجود است و عند اللزوم ارائه خواهد شد)
ب – بوسیدن پای رهبر و تحقیر ابدی روحانیت سر فراز شیعه (فیلم آن موجود است)
ج- ترویج تفکر انحرافی و ارهابی در حوزه برای ایجاد فضای مناسب حکومتی شبیه امپراطوری عثمانیان و براندازی تفکر فقهی شیعه (دلایل موجود است)
د- ایجاد تفرقه درمیان ارکان انقلاب
ه- ارتباط داشتن با نیروهای مشکوک خارجی (دلایل مثبته موجود است)
و- ارتباط با افراد مشکوک از جمله شخصی به نام لگنهاوزن (این شخص امریکایی است و چندین سال است که مرموزانه ادعای اسلام می کند و عضو رسمی دفتر و نزدیک ترین فرد به مصباح است و طرح امپراطوری اسلامی توسط ایشان و محمد جواد لاریجانی و حمید مولانا تحت پوشش تئوری حقانیت تهیه شده است. - دلایل موجود است)
4- سید احمد خاتمی به دلیل:
الف- دروغ گویی و ترویج دروغ که بزرگترین گناه و زیر بنای سایر کبائر است.
ب- توصیه کردن قضات به بی رحمی و خروج از بی طرفی بر خلاف دستور مولا امیر المومنین(ع) در آخرین وصیتش به فرزندان و اجماع فقیهان شیعه.
ج- توهین به مردم مومن معترض و خواهان حقوقشان.
د- سوء استفاده از ارتباط به قدرت برای تدریس درس خارج در حوزه (ایشان سوابق تحصیلی روشنی دارند ولی به جز شیخ حسین نوری که خودش بی جا مدعی مرجعیت شده است، کس دیگری ایشان را نپذیرفته است)
5- سید مجتبی خامنه ای به دلیل:
الف- رهبری هجوم به در خانه مراجع قم و اعمال فشار بر آنان.
ب- رهبری کودتای غیر موفق انتخاباتی و واجرای طرح کشتار.
مراجع بزرگ شیعه!
انجام پیشنهاد فوق کشور را از خطر تامین می کند، شما نگران حفظ کشورمان و وطن عزیزمان ایران و اسلام واقعی باشید نه نگران افراد. اگر امروز اقدام نفرمایید وخدای ناکرده خطری برای ایران پیش آید نزد خدا و خلق خدا مسئولید.
علمای اسلام!
به داد اسلام برسید!
شما در این امر پیش قدم باشید و نگذارید ابتکار این محاکمه به دست فیلسوفان شهیر جهانی انجام گیرد. (مانند کاری که سارتر و راسل قبلا انجام داده اند)
با درود به ملت شریف ایران! به زودی به دلیل جنایاتی که تا اکنون نسبت به شما و ایران شما و اعتقادات شما انجام گرفته است، ضرورت اجتناب ناپذیر حضورتان در راهپیمایی 22 بهمن را همراه با اعتراضات تنظیم شده، به آگاهیتان خواهیم رساند. لازم به تذکر است، که با همه وجود، باید آماده باشیم، که آخرین سنگر زور، تزوبر و ریای مدعیان اسلام دروغین را در هم بکوبیم و همه در کنار یکدیگر به حقوق اولیه از دست رفته مان دگربار دست بیابیم.
مدرسین و طلاب قم و نجف
19 بهمن 1388

No comments: