Monday, January 18, 2010

بیانیه شماره 3 مدرسین و طلاب سبز حوزه علمیه قم

بیانیه شماره 3 مدرسین و طلاب سبز حوزه علمیه قم

بسمه تعالی

((انْفِرُواْ خِفَافًا وَثِقَالًا وَجَاهِدُواْ بِأَمْوَالِكُمْ وَأَنفُسِكُمْ فِي سَبِيلِ اللّهِ ذَلِكُمْ خَيْرٌ لَّكُمْ إِن كُنتُمْ تَعْلَمُونَ)) توبه، آیه 41

سبكبار و گرانبار بسيج‏شويد و با مال و جانتان در راه خدا جهاد كنيد اگر بدانيد اين براى شما بهتر است

متاسفانه روز سه شنبه 22 دی 1388 با خبر شدیم جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای شیخ محمد تقی خلجی یکی از بارزترین وعاظ دوران انقلاب و از نزدیکان مرحوم حضرت آیت الله العظمی منتظری و آیت الله صانعی به دست مأموران امنیتی حکومت دیکتاتوری دستگیر شد. ایشان که از وعاظ و خطباء برجسته ایران می باشد، به جرم سخنرانی درباره حقایق اسلامی در بیت حضرت آیت الله صانعی در شب تاسوعا و به جرم روشنگری در مورد مبانی صریح و حقه فقه شیعه و عقاید صحیح اسلامی در دارالزهرا که متعلق به حجت الاسلام و المسلمین آقای سید علی اکبر محتشمی پور می باشد دستگیر شده است.

ایشان از طلاب درس خوانده و مبارز بود که در زمان حکومت شاه نیز دستگیر شده بود. بازداست ایشان که از روشنگران، روحانیون و وعاظ برجسته قم و از نزدیکان علمای اعلام حفظهم الله می باشد فقط به دلیل ایجاد رعب و وحشت در بین جامعه معتقد و مدرسین و طلاب موجود در قم می باشد.

بدینوسیله این حرکت غیر انسانی را از سوی استبداد دیکتاتوری به شدت محکوم می نماییم و به آمران و عاملان این کار اعلام می داریم: خیال نکنید که حق طلبان از این حرکت شما هراسی به خود راه می دهند و سکوت می کنند. قم به داشتن امثال حجت الاسلام و المسلمین آقای شیخ محمد تقی خلجی افتخار می کند و ما ایشان را از افتخارات ایران، جهان تشیع و دموکراسی می دانیم. ما به حکومت هشدار می دهیم که هزاران خلجی در راهند و دیگر در بند کردن افشاگران حقایق راهی نا کار آمد است.

اکنون خود شاهدید که محبوبیت حجت الاسلام و المسلمین آقای شیخ محمد تقی خلجی در بین مردم بیشتر شده است و مطمئن باشید که ما مدرسین و طلاب حوزه علمیه قم، چه سبز و چه غیر سبز، همراه با مردم آزاده و غیور ایران از ایشان بروی دستهایمان در خیابانهای قم هنگام آزادی استقبال می کنیم و به جهانیان نشان می دهیم روحانی مستقل و حق گوی غیر درباری، در میان مردم از چه محبوبیتی برخوردار است.

((لِيُحِقَّ الْحَقَّ وَيُبْطِلَ الْبَاطِلَ وَلَوْ كَرِهَ الْمُجْرِمُونَ)) انفال، آيه 8

تا حق را ثابت و باطل را نابود گرداند هر چند بزهكاران خوش نداشته باشند

و من الله التوفیق

مدرسین و طلاب سبز حوزه علمیه قم

No comments: