Saturday, January 16, 2010

هشدار مجمع روحانیون مبارز و موضع گیری ما

هشدار مجمع روحانیون مبارز و موضع گیری ما

بسمه تعالی

((إِنَّ الَّذِينَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا فَلَا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ)) احقاف، آیه 13

((همانا كسانى كه گفتند پروردگار ما خداست ‏سپس ايستادگى كردند، پس بيمى بر آنان نيست و غمگين نخواهند شد))

مجمع روحانیون مبارز در تاریخ 22 دی 1388 در بیانیه ای در مورد اتفاقات روزهشدار داده اند. روحانیون مبارز در این بیانیه آورده اند: (( هنوز پرونده قتل روح الامینی ها و سید علی موسوی ها و دهها نفر دیگر باز و بلاتکلیف است. هنوز سوال های فراوانی در مورد رفتارهای غیرقانونی و بازداشت ها و نحوه برخورد با بازداشت شدگان وجود دارد که شاهد دستگیری انبوهی از نیروهای ارزنده، مردم و نخبگان هستیم و درهمین حال بجای ابهام زدایی و سوق دادن جامعه به سوی آرامش و امنیت شاهد فعالیت گروه های خشن و افراطی و حمله آنها به اجتماعات، تجمعات و شخصیت ها هستیم. به دفاتر مرجع بزرگوار حضرت آیت الله صانعی با شعارهای زننده حمله می شود و به تخریب و تهدید دست می زنند.))

این مجمع در بیانیه روز سه شنبه با اشاره به اسائه ادب نسبت به آیت الله سید علی محمد دستغیب و مسجد قبا، از اهانت به حجت الاسلام و المسلمین آقای شیخ مهدی کروبی سخن به میان آورد.

روحانیون مبارز در این هشدارنامه آورده اند: ((عده ای که معلوم نیست از کجا و چرا تحریک می شوند به ضرب و شتم و سوء قصد می پردازند. بیت شهید بزرگوار محراب حضرت آیت الله صدوقی مورد اهانت و تخریب قرار می گیرد و در مقابل نهایت پاسخی که می شنویم این است که عده ای خودسر اقدام می کنند در حالی که همه ادله و شواهد حکایت از سازماندهی شده بودن آن حوادث دارد. مشکل بزرگ وضعیت کنونی میدان داری خشونت گرایان افراطی است.))

در این هشدار آمده است: ((عجبا که هر خیر خواهی با هر گرایشی که این رفتارها را محکوم می کند و پیشنهاد حرکت به سوی آرامش و تبدیل فضای امنیتی-نظامی به عرصه سیاسی دارد مورد اهانت و جفا قرار می گیرد.))

در این بیانیه روحانیون مبارز، به مطالب مهمی اشاره کرده اند. دستگیری فله ای، اتفاقات زندانها، حمله به دفاتر و بیت مرجع عالیقدر حضرت آیت الله یوسف علی صانعی و فحاشی به این عالم مجاهد، هتک حرمت مسجد قبا، حضرت آیت الله سید علی محمد دستغیب و بیت آیت الله شهید دستغیب، اهانت به بیت شهید آیت الله صدوقی، اشارات مهمی بود که در حکومتی که اسم اسلام را یدک می کشد، اتفاق افتاده است و آقایان عده ای خودسر را مسئول این اتفاقات اعلام می کنند و بسیار واضح است که این خودسر ها برای ماندن و کسب مواجب به جز اطاعت از فرمان مستقیم آقای خامنه ای چاره ای دیگر ندارند.

بدینوسیله از مواقف ارزشمند و هوشمندانه مجمع روحانیون مبارز و هشدارشان به حکومت خودکامه موجود حمایت می کنیم و از همه زحمات طاقت فرسای روحانیون مبارز که از بعد از انتخابات تا کنون در دراه دفاع از استقلال روحانیت انجام شده است نهایت سپاسگزاری داریم.

و من الله التوفیق

مدرسین و طلاب سبز حوزه علمیه قم

2 comments:

Anonymous said...

Salam! Shayad bavaraman nemishod roozi elame haghighat dar jomhoorie eslami jorm bashad! Shayad bavareman nemishod ke roozi be olama az tarigh hokoomat ehanat shavad! Shayad bavar nemikardim ke jomhoorie eslami ke be farmoodeie hazrate emam hefzash az owjabe vajebat ast, be in masire tire va tarik keshide shavad. Va sadeghane migooiam ke hargez bavareman nemishod ke doroogh goo az sooie ayatollah khamenei hemaiat shavd va khode agha tabdil be bozorgtarin kazabe alam shavad, hargez fekr nemikaram ke hazrate agha ingoone shavad va rooie shah kha'en ra dar dictatori va zolm, sefid konad va dastoor be ghatl va ya hasr va ya zendani kardane mardom, olama va siasoon bedahad! Shayad bavareman mishod ke yek rooz jange dakheli baraie be ghodrat residan aghaz shavad, ama hargez bavar nemikardim, iran dar jahan be name yek keshvare dictator ke hata tahamole enteghad az raeis jomhoore 8 sale, nokhst vazire 8 sale, raeise majlese shoraie eslmai, namaindegane majles, vozaraie sabegh va mardom ra ham nadarand

Nemidanam che begooiam! Ama modaresin va tolabe sabz az shoma taghazaie aram kardane oza ra daram, na atash zadan be khakestare mojood!

Sabz yani esteghamat ta bahar

Movafagh bashid

haghparast said...

sabz hastam, sabz hasti, sabz khahim mand ta bahar!!!!