Thursday, January 7, 2010

ولايت خطيب؟ يا ولايت فقيه؟ قسمت پنجم


بسمه تعالي

یادآوری:

ابتدا معنای ولایت را شرح دادیم، سپس معنای فقیه را گفتیم و مشخصاتش را شمردیم. آنگاه گفتیم حوزه و دانشگاه همچون هم نیازبه مدرک دارند و با مثالی به طور کامل توضیح دادیم سپس گفتیم خطیبی را مرجع نامیدند، او در این توهم فرو رفت که واقعا مرجع است. سپس وظیفه قانونی و تکلیف شرعی مجلس خبرگان را گفتیم و به آنجا رسیدیم که هر کس ولی فقیه باشد، با اولین گناه ازعدالت ساقط می شود و ولایتش باطل است و گفتیم مردم ما ولی فقیه و مرجعی را می پسندند که بر مردم ولایت کند و نه حکومت و وداع با شکوهمان را با مرحوم آیت الله العظمی منتظری گواه این امر خواندیم. و گفتیم آقای خامنه ای ولایتش زیر سوال است چون:

1. در حکومت او نيروی تحت نظر او زنان و دختران را زدند و او نشست و سکوت کرد.((روزی از روزهای حکومت مولای متقيان حضرت علی عليه السلام خبر آوردند که در بلاد مسلمين والی شهر خلخال از پای زنی غير مسلمان کندند و به او اهانت کردند. مولای عاشقان در مسجد حکم عزل آن والی را امضا کردند و از عصبانيت شمشير از غلاف بيرون آوردند.))

2. در زندانهای تحت نظارتش به دختر و پسر ما تجاوز کردند و او بعد از پخش شدن خبر و رفتن آبروی ما در دنیا عکس العمل نشان نداد.

((روزی که ابن ملجم اسير شد، حضرت علی عليه السلام به امام حسن فرمودند که با او نيک رفتار کنيد.))

3. به دلسوزان ايران تهمت های واهی زدند و او تاييد کرد و در سخنانش مخالفش را به گوشه گيری امر کرد. او بود که نماز جمعه را مکان مبارزه با معترضان قرار داد و در نماز جمعه دستور به برخورد با معترضان داد.

4 . به دروغ ادعای صحت انتخابات کردند و او تاييد کرد و حتی قبل از تأييد و اعلام نهايی شورای نگهبان پيام تبريک داد.

5 . رای مردم را دزديدند و او تاييد کرد.

6. خون مردم را در شيشه کردند و او اعتراض نکرد.

7. دانشجويان را زندانی کردند و او به حمايت از جوانان آزادی خواه نپرداخت و روز به روز تهديداتش را بيشتر کرد.

8 . دانشجويان را ستاره دار کردند و او به اردوهای مفرح دانشجويی اعتراض کرد.

9. دانشجويان را به جرم مطالبات صنفی خود و ديگر مردم، به جرم دگر انديش بودن از تحصيل ممنوع کردند و او آنان را دشمن و مسخ در تفکرات غرب و عامل بيگانه ناميد.

10. .مردم، روشنفکران، دانشجويان، اساتيد دانشگاه و نخبگان کشور را ممنوع الخروج کردند و او نه تنها به حمايت از مردم برنخواست بلکه حکم محدوديتشان را امضا کرد و تبعيد داخلی فرستاد.

11. در زمان حکومت اين آقا، قتلهای زنجيره ای اتفاق افتاد و او اين حرکات را محکوم نکرد و بناگاه سعيد امامی نيست شد.

12.در زمان حکومت او است که دزدی هايی از بيت المال انجام شد که اگر او خود دزد نبود، رئيس دزدان را خوب حمايت کرد و گفت تفکرات من به تفکرات ايشان نزديک تر است.

.......ادامه دارد

اللهم عجل لولیک الفرج

مدرسین و طلاب سبز حوزه علمیه قم



1 comment:

Unknown said...

آیت‌الله منتظری پدر انقلاب اسلامی فرمودند: 
حفظ نظام مقدمه ‌است برای حفظ و انجام دستورات اسلامی. اگر بنا باشد به بهانه حفظ نظام، اقدامات ضد اسلامی انجام شود، نه نظام خواهد ماند نه اسلام
بسیجیها برادران و پدران ما هستند ‌ای برادر بسیجی‌آیا وجدانا شما قبول دارید رفتار شما به مردم مسلمان ما، رفتار اسلامی هست
چطور این جمهوریه عزیز اسلامی ما دو‌ام خواهد آورد وقتی‌رفتار دولت با مردم مسلمان ما کاملا غیر اسلامی هست