Monday, January 25, 2010

نامه سرگشاده مدرسین و طلاب سبز حوزه علمیه قم به سید احمد خاتمی امام جمعه تهران

بسمه تعالی

آقای سید احمد خاتمی، عضو مجلس زینتی خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران

سلام علیکم

مدتی است سخنرانی ها، موضع گیری ها، بی رحمی ها و نسبت هایی که شما به مردم غیور و آزاد اندیش معترض ما نسبت می دهید را می شنویم و در عجبیم که چه طور شما با این همه ادعای دانش به خود اجازه می دهید از منبر مقدس نماز جمعه چنین تهمت ها و بهتان هایی بزنید.

آقای سید احمد خاتمی! نه تنها رحم الله من عرف قدره را، حتی تجاوز از حد علمیتان را هم فراموش کرده اید. شما و دیگر ائمه درباری جمعه چون آقایان صدیقی، جنتی، علم الهدی و غیره که منصوب شخص رهبر هستید و به خدمات درباری خود با خوش خدمتی های بیش از انتظار، مشغول ثناخوانی و دین فروشی هستید از حقیقت میزان نفرت ملت شریف ایران به ایشان غافلید.

آقای سید احمد خاتمی! ملت شریف، آزاده، غیور، مسلمان و انقلابی ایران هنوز زبان وحشتناک شما، که بارها شمشیر از رو کشیدید و فرمان بی رحمی صادر کرده اید، در حالیکه آنچه در دست دارید چیزی جز اوامر از پیش دیکته شده ی رهبری نیست را از یاد نبرده است.

آقای سید احمد خاتمی! لطفا با صراحت اعلام کنید که از فقه شیعه چه در چنته دارید؟ که در نماز جمعه، خلاف شرع بودن اعتراضات مردم به نتایج انتخابات را فتوای می دهید؟

ای کاش آگاهی فقهی شما در حد یک طلبه عادی بود که در آن صورت به خود اجازه نمی دادید که ملت مسلمان و خداجوی را ملحد و مفسد فی الارض بخوانید. این در حالی است که در حقیقت شما خود مفسدین حقیقی در جامعه کنونی هستید و افسادتان بر هیچ مسلمانی پوشیده نیست.

آقای سید احمد خاتمی خاتمی! در یکی از اظهار نظر هایتان که عاری از محتوای علمی و فقهی بود، در نماز جمعه گفته اید که آقای خامنه ای نایب امام زمان است، پس سخن او سخن امام زمان است و سخن امام زمان سخن رسول است و سخن رسول سخن خدا ست و هر کس با خدا مخالفت کند، ملحد است و مفسد فی الارض. اکنون پیشنهاد می کنیم، برای تکمله ادله الحاد و افسادتان، پرده را کنار بزنید و آقای خامنه ای را به عنوان خدا معرفی کنید. ما مطمئن هستیم دیر یا زود این اتفاق خواهد افتاد.

اکنون به شما و همه دین فروختگان و آبرو باختگان در برابر خلق و خالق، اعلام می کنیم هر چه زودتر به خود آیید و به پیشگاه ملت شریف ایران عرض پوزش نمایید و توبه شما بین شما و خدای شماست.

مدرسین و طلاب سبز حوزه علمیه قم

1 comment:

arash Sigarchi said...

نامه جالبی است و قابل برای انتشار !